És molt fàcil! Pots realitzar la teva comanda a domicili o per recollir entrant a la nostra web pbk.es o descarregant-te la nostra meravellosa app (disponible de moment només en Android). Un cop dins, podràs veure tots els nostres plats classificats per: Entrants; Pizzes; Hamburgueses; Kebabs; Amanides; Postres ; Begudes i Salseres Dins de cada categoria podràs filtrar els plats vegans i sense gluten.
Selecciona els plats que vulguis, canvia o modifica les diferents opcions i ingredients dins de cada plat i afegeix-lo a la cistella Quan acabis, podràs finalitzar la compra entrant a la teva comanda (icona de la cistella) i seleccionant "Finalitzar Compra" Recorda que tens l'opció d'afegir un codi de descompte (en cas que en disposis d'un) abans de finalitzar aquest pas.
Posteriorment se't demanarà dades de contacte i de lliurament, en el cas que vulguis fer una comanda a domicili. Al darrer pas se't demanaran les dades de pagament: pots pagar amb targeta, Bizum, Paypal i en efectiu. Un cop realitzat el pagament correctament rebràs al teu correu un email de confirmació. Quan la comanda estigui llesta i de camí al teu domicili rebràs un altre correu d'avís. Si no trobes els emails a la teva safata d'entrada et suggerim que revisis la safata de spam.
Recorda que segons la zona de repartiment es requereix una comanda mínima per fer la comanda. Des de PBK oferim servei a domicili a Esparreguera, Olesa de Montserrat, Abrera, Collbató, Martorell i el Bruc. Pots veure tota la informació sobre les tarifes i temps de lliurament a la nostra web.
Si tens algun problema a l'hora de fer la teva comanda a la nostra web o app, pots posar-te en contacte amb nosaltres a través del formulari web https://pbk.es/contacte/ o directament per Whastapp al número +34 652 66 15 36 o trucant-nos al 935 15 83 19.
En cas que hagis realitzat una comanda a través de la nostra web o app i necessitis factura amb IVA, només ens has de donar avís perquè puguem emetre-la. Pots deixar-ho anotat a la secció “Notes” abans de finalitzar la teva comanda.També ens la pots demanar emplenant el formulari web https://pbk.es/contacte/ o per email a pedidospbk@pbk.es indicant sempre el número de comanda i les dades corresponents a la factura:
Quan rebem la teva sol·licitud et farem arribar la factura a través del correu electrònic amb què ens has contactat, tret que ens indiquis un e-mail diferent.
Sempre adjuntem una còpia del tiquet de compra juntament amb el lliurament de la teva comanda. També la rebràs al teu e-mail de confirmació.
Si necessites que t'ho enviem de nou pots demanar-ho contactant-nos a través del formulari web https://pbk.es/contacte/ indicant el número de comanda o en cas que no la tinguis, e-mail, data i nom que vas indicar a l'hora de fer la teva comanda per pbk.es o per la nostra app.
Des de PBK mai t'escriurem demanant-te les teves dades bancàries o de targeta de crèdit, dèbit o PayPal. L'únic moment en què es et demanaran les dades és quan estiguis pagant a través de la nostra xarxa segura de pagament a la web oa l'app.
Si mai reps un email suposadament de PBK demanant-te que responguis amb alguna d'aquestes dades – financeres o personals – és un frau. Et demanem que si us plau reportis aquest fet reenviant aquest email a infopbk@pbk.es També podeu fer la corresponent denúncia davant l'autoritat competent.
Des de PBK oferim el servei més segur per pagar pel teu menjar online, ja sigui a través del web pbk.es o app. La teva seguretat és la nostra prioritat número u i el nostre equip treballa minuciosament per mantenir el nostre sistema segur Si algun cop reps un email sospitós suposadament de PBK, si us plau reenvia'l a infopbk@pbk.es
Som conscients que cada dia les estafes a través de la xarxa són més sofisticades, per això ens prenem la seguretat com una cosa primordial. Pots reduir el risc per tu mateix sent cautelós quan navegues per internet Assegura't que la connexió és segura (ha d'aparèixer davant del domini https, en alguns navegadors apareix el símbol d'un cadenat tancat) No donis dades financeres i personals per internet si no estàs segur del remitent. També et recomanem que canviïs regularment la teva contrasenya de pbk.es.
Pots canviar totes les dades importants del teu compte de PBK sempre que vulguis. Les següents són algunes de les coses que pots fer amb el teu compte:
Si estàs famolenc i vols una de les millors ofertes de menjar fast food gourmet a domicili (o per recollir en local) de la zona, ets al lloc indicat :
Què hi ha millor que demanar a domicili? Tenir un codi descompte per fer-ho! Utilitzar-lo és molt fàcil. Només has de introduir el teu codi correctament abans de finalitzar la teva comanda Quan entris a la teva cistella veuràs un apartat per fer-ho, escriu-ho assegurant-te que ho fas correctament, després selecciona "Canjejar" Si el codi descompte és incorrecte apareixerà un missatge d'error, si al contrari el codi és correcte, veuràs que s'aplica automàticament al total de la teva comanda.Després d'això podràs finalitzar la teva compra i gaudir del teu descompte.
Recorda estar atent a les nostres xarxes socials i als emails que rebis al teu correu (només per a usuaris registrats) on et mantindrem informat sobre totes les nostres ofertes i promocions.
Si tens alguna al·lèrgia o intolerància alimentària, o la té una altra persona per a la qual estàs realitzant la comanda, si us plau assegura't de avisar el nostre cuiner a l'apartat "Notes" abans de finalitzar la comanda A PBK disposem de productes sense gluten per a persones celíaques, tant en pans d'hamburgueses com en altres productes com entrants i postres. plats sense gluten seleccionant l'opció "filtrar sense gluten" dins de la nostra carta a pbk.es ia la nostra app.
Si tens algun problema per donar l'avís o necessites consultar amb nosaltres directament qualsevol qüestió sobre alguna intolerància alimentària, pots trucar-nos al 935 15 83 19 o enviar-nos un Whatsapp al número +34 652 66 15 36
També tens a la teva disposició la nostra pàgina de Informació sobre al·lèrgens aquí.
Això pot passar per diversos motius: No has introduït correctament les teves dades bancàries o dades de pagament. La teva targeta de crèdit/dèbit ha caducat. El teu banc està denegant la transacció per motius de seguretat aliens a PBK. El codi CVC no està o és incorrecte. Has introduït incorrectament les dades d'accés a Paypal...
Si us plau, revisa que tots les dades de pagament són correctes i que el mètode de pagament que estàs utilitzant està actiu o que ja l'has fet servir sense problema en un altre establiment.Si després de fer les comprovacions et segueix donant error, pots contactar-nos directament per Whatsapp al número +34 652 66 15 36 o bé emplenar el formulari web https://pbk.es/contacte/. Intentarem resoldre la incidència i oferir-te les alternatives tives que estiguin a la nostra mà perquè puguis finalitzar la teva comanda. No obstant això, tingueu en compte que es poden donar situacions en què no puguem solucionar l'error de pagament perquè aquest error es degui a problemes en el servei de tercers.
Revisa que has arribat a l'import de comanda mínima requerida segons la teva zona de repartiment. Pots veure tota la informació sobre les tarifes i temps de lliurament a la nostra web pbk.es o aquí Si estàs pagant amb targeta o PayPal, revisa que les dades que has introduït són correctes Si tot això sembla estar correcte, intenta això:
Si estàs realitzant una comanda des d'un ordinador, esborra les teves cookies o memòria cau intenta-ho amb un navegador diferent. Recorda que també tens disponible la nostra App. En cas que tot això falli, recorda que estem aquí per ajudar-te. Contacta amb nosaltres trucant-nos al 935 15 83 19 o per Whatsapp al númer o +34 652 66 15 36.
Fem tot el possible perquè les vostres comandes vagin com la seda... però de vegades poden aparèixer contratemps que afectin la qualitat del servei. Intentarem donar-te una solució ràpida i eficaç, per això disposes de diversos canals de contacte:
Recordeu tenir les dades d'usuari i contacte actualitzades per poder donar-vos una resposta més ràpida i eficaç. Ens agradaria poder atendre-us per tots els canals de què disposem, però lamentablement no sempre arribem a tot. Per això és important tenir en compte que el Formulari Web és el canal recomanat per resoldre qualsevol consulta o reclamació relacionada amb la teva comanda. El nostre Equip d'Atenció al Client farà tot el possible per donar-te la millor solució.
Sentim el que ha passat. Si la teva comanda està incompleta tens a la teva disposició el formulari web https://pbk.es/consulta-comanda-reclamacions/ on ens pots comunicar la incidència adjuntant una imatge que descrigui el problema. També disposes del nostre número de Whatsapp +34 652 66 15 36 per poder fer-nos consultes o comunicar-nos qualsevol incidència. Trobaràs el número de Whatsapp al botó ressaltat en verd a la part inferior de la nostra web https://pbk.es/ .
Recorda indicar el número de la teva comanda i/o nom i data juntament amb una imatge descriptiva com més aviat millor (en 24h) per poder rebre compensació si correspon, segons els Termes i Condicions de contractació.
Mai ens resulta agradable sentir això. Ens importa moltíssim l'opinió dels nostres clients, tant bona com dolenta, així que et convidem a que ens deixis la teva opinió a través de l'email de valoració que rebràs després de la recepció de la teva comanda a domicili.
En aquest email adjuntem un qüestionari on podràs valorar la teva experiència amb nosaltres per que puguem prendre nota i poder oferir sempre el millor servei.
Si tens problemes amb el qüestionari de valoració o necessites comunicar-te amb nosaltres directament, pots emplenar el formulari web disponible a https://pbk.es/consulta-pedido-reclamacions/ o bé enviar-nos un email a pedidospbk@pbk.es amb el número de comanda i/o la data i nom de la persona que va realitzar el ped anat. D'aquesta manera podrem valorar el que ha passat amb més profunditat per poder aportar solucions.
Si hi ha alguna cosa a la teva comanda que no hagi anat bé, volem saber-ho. Aportant la teva valoració, ens estàs ajudant a millorar el nostre servei. Pots fer-nos arribar aquesta valoració a a través dels canals anteriorment indicats: Deixant la teva valoració al qüestionari que t'enviem per email després de fer el lliurament de la teva comanda, al formulari web https://pbk.es/consulta-pedido-reclamacions/ a més de per email a pedidospbk@pbk.es indicant-nos en tot moment la data en què va succeir la incidència i nom amb què es va realitzar la comanda.
Abans de res, pots veure tota la informació sobre les tarifes i costos de lliurament a la nostra web: https://pbk.es/tarifes-temps-lliurament/. Si la informació que et donem en aquest apartat web no correspon amb les tarifes aplicades a la teva comanda, no et preocupis, prometem que et donarem una solució tan aviat com sigui possible.
Per poder fer la teva reclamació pots emplenar el formulari web https://pbk.es/consulta-pedido-reclamacions/ o enviar-nos un email a pedidospbk@pbk.es o contactar per Whatsapp al número +34 652 66 15 36 adjuntant tiquet de compra, número de comanda i cobrament bancari a cas que se sol·liciti.
Després de rebre la teva sol·licitud valorarem la incidència i farem les nostres pròpies comprovacions per esbrinar el que ha passat. Et farem un abonament de la diferència o una compensació econòmica en forma de descompte després d'analitzar detalladament la incidència ocorreguda i acordar amb tu la millor solució per a tu. Tingues en compte que les devolucions en targeta poden demorar més a causa del procés que segueixen els bancs abans d'aprovar l'abonament.
Sentim moltíssim que la teva comanda no arribés a temps, per això a PBK donem una compensació als clients que han rebut la seva comanda amb demora respecte a l'hora estimada de lliurament indicada.
A l'apartat 10.Incidències i/o reclamacions comandes web, als Termes i condicions de contractació disponibles a la nostra web pbk.es i en l'email de confirmació de la comanda, detallem les condicions i compensacions per a comandes a domicili lliurades amb retard. Rebràs una compensació en els supòsits següents:
Per poder rebre aquesta compensació la reclamació s'haurà de dur a terme el mateix dia del lliurament , durant la mateixa i en presència en tot moment del repartidor. No s'acceptaran reclamacions una vegada lliurada i acceptada la comanda. Un cop comprovat pel nostre repartidor la incidència, hauràs de fer la corresponent reclamació per les vies següents: Formulari web https://pbk.es/consulta-comanda-reclamacions/ o enviar-nos un email a pedidospbk@pbk.es o contactar per Whatsapp al número +34 652 66 15 36
Això no hauria d'haver succeït, ho sentim moltíssim. Això és el que has de fer perquè et puguem ajudar: Busca el número de comanda al teu email de confirmació ( revisa la safata de spam en cas que no el trobis a la safata principal) Contacta amb nosaltres a través dels canals anteriorment indicats perquè puguem revisar el que ha passat. que no torni a passar.
La teva comanda no ha arribat com esperaves? Sigui el que sigui el que no ha arribat bé, ho sentim. De vegades se'ns pot passar alguna cosa per alt, especialment en nits de molta feina.
En primer lloc, revisa sempre la comanda davant del repartidor per poder comprovar que tot és correcte. que s'hagi detectat un producte erroni, faltant o equivocat, fes-ho saber al repartidor perquè en pugui prendre nota Un cop comprovat pel nostre repartidor hauràs de fer la corresponent reclamació per les vies següents: Formulari web https://pbk.es/consulta-pedido-reclamacions/ o contactar per Whatsapp al número +34 652 66 15 36 o trucar-nos al telèfon 93 515 83 19 (no garantim una resposta immediata per telèfon). No s'acceptaran reclamacions una vegada lliurada i acceptada la comanda.
Després d'això, t'oferirem la millor solució d'acord amb les teves preferències: Pot ser fer-te el lliurament del producte correcte com més aviat millor, substituir els productes equivocats o oferir-te una compensació econòmica com pot ser un descompte o devolució de productes, part de la comanda o un percentatge d'aquesta. En qualsevol cas, ens reservem el dret d'oferir la millor solució segons el cas i de manera individualitzada.
Si necessites cancel·lar una comanda per un motiu de força major, has de sol·licitar-ho com més aviat millor, ja que si hem començat a preparar la teva comanda no podrà ser cancel·lada . Si necessites modificar algun plat o ingredient també ens hauràs d'avisar com més aviat millor, intentarem modificar el plat perquè estigui al teu gust.Si el plat a modificar ja està llest i necessites que en preparem un de diferent al seu lloc, ens reservem el dret d'incloure tots dos en el preu total a cobrar. No obstant això, intentarem en tot moment buscar la millor solució per a tu en el moment que ens contactis:
Et recomanem que contactis directament amb nosaltres a través del formulari web https://pbk.es/consulta-comanda-reclamacions/ Si no és possible, envia'ns un Whatsapp al número +34 652 66 15 36 especificant el motiu de la consulta, número de comanda i nom, o per telèfon al 935 15 83 19. Lamentablement, és possible que en moments de molta feina no puguem atendre totes les trucades rebudes, per aquest motiu recomanem contactar abans pel nostre formulari web indicant a l'assumpte “Cancel·lar comanda” o “Modificar comanda”.
Si això passa, és important que contactes amb nosaltres el més aviat possible perquè el repartidor pugui fer-te arribar el menjar ràpidament al lloc indicat. Et recomanem que contactes directament amb nosaltres pel nostre formulari web https://pbk.es/consulta-comanda-reclamacions/ , Si no és possible, també ho pots fer per Whatsapp al número +34 652 66 15 36 o per telèfon 935 15 83 19.
Lamentablement, és possible que en moments de molta feina no puguem atendre totes les trucades rebudes, per aquest motiu recomanem contactar pels dos canals sent prioritari el contacte pel formulari web.
Sabem l'important que és que tot surti com planeges, així que t'expliquem com funciona el procés de comanda a domicili. Després de realitzar la comanda i el pagament d'aquest, rebràs un email de confirmació amb el resum dels teus plats, la teva adreça, l'import pagat i l'hora estimada de lliurament.
A més també podràs accedir als Termes i condicions de contractació, perquè puguis comprovar les condicions del servei que acabes de contractar.
Si no trobes l'email de confirmació a la safata principal, actualitza la sessió donant-li al botó "refrescar". Si encara segueix sense aparèixer comprova la safata de spam. Si segueixes sense rebre l'email de confirmació contacta'ns pel nostre formulari web indicant l'email, nom e y número de pedido si lo tienes, o por Whatsapp al número +34 652 66 15 36, indicándonos el motivo de la consulta, la fecha y email de pedido.
Cuando tu pedido esté listo y de camino a tu domicilio, recibirás otro e-mail para informarte sobre ello. Tras recibir el pedido, nuestro repartidor confirmará la entrega y recibirás un último e-mail para valorar tu experiencia con PBK. Ya sabes que para nosotros es muy importante tu opinión. Te recomendamos que nos hagas llegar tu valoración para que podamos así dar nuestro mejor servicio.
Recuerda revisar el pedido en el momento de entrega con el repartidor. De esta manera nos aseguramos de que esté todo correcto. Si hubiera alguna incidencia puedes darnos aviso por los canales anteriormente indicados.
Estaremos encantados de ayudarte en lo que necesites. Puedes chatear con nosotros a través de nuestro Whatsapp: presiona el botón de chat situado en la parte inferior de nuestra web y app para comenzar o, si lo prefieres, llámanos o envíanos un email y te responderemos a la mayor brevedad posible:
Nuestro horario de Atención al Cliente es de 19h a 23:45h horas de lunes a domingo (exceptuando martes por descanso).